there's so much more to say

ops, klockan är snart åtta och lina har inte gjort något sen hon kom hem från jobbet. men vad sjutton? måste man flyga omkring och göra saker varje dag? är det inte tillåtet att bara vara hemma och sega och dega heeela dagen. (om man nu hade varit ledig hela dagen) joo, idag var det väldigt okej :) och imon börjar lina tidig så då kan det ju vara perfekt att vara hemma ikväll och bara vila ;) sen ska jag ju klippa mig imon med, aa, nu börjar nervositet kommer. fick en knäpp tanke i huvudet men hur skulle mörkt mörkt hår se ut, vad sägs om nästan svart? eller det kanske inte skulle funka? aa, det tas ju att tänkas på, haha..

måste bara få skriva några rader till alla er som skickar skumma sms till mig. och då menar jag verkligen bara till er som skickar skumma, ni andra kan sluta läsa nu ;) skumma sms svarar jag inte på. och om jag inte svarar då är jag inte intresserad. det kan väl inte vara så svårt att förstå? tack :)

nu kan ni andra fortsätta läsa om ni vill, haha. aa, jag känner att det blev något för klitschigt. men det må väl också vara okej, sometimes iaf..

idag var det "gästklagomålensdag" på jobbet. asså shit vad alla skulle ha en åsikt om allt. men visst, det klart att man ska säga till om något blivit fel! GIVETVIS! men vissa saker kanske man kan räkna ut själva. eller aa, inte bli så himla irriterad så jag börjar skaka av rädlsa när de öppnar munnen. jag tänker såhär: alla kan göra fel, och alla fel kan rättas till :)

nu blir det tog till att torka av alla speglarna här i huset för mamma har vart i farten och möblerat om lite. då kan det behövas. wish me luck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0