mysiga kvällar i december

I måndags blev det spelkväll hemma hos min älskling. Det var jag och han och hans syskon! Först blev det det nya spelet google eyes vilket faktiskt var lite småkul! Dock var man kanske inte så snygg hela tiden men det bjuder jag på ;) sen efter det blev det mys med taco och kvällen avslutades med lite tvtittande och sen somnade jag riktigt gott och sov för första natten på länge otroligt gott och ända fram till klockan ringde! Hade en mysig kväll och önskar att alla var så avslappnade som denna. I går, tisdags, fyllde tvillingarna år så det firades med paket och tårta. Älskling och jag hann också gå en promenad i snön vilket var mysigt. även om vi inte gick så långt så blev det lite bilder och mycket prat. med betoning på mycket.... Bjuder på bilder och hoppas att ni får er ett härligt skratt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ms... Du är faktiskt rätt kass på att uppdatera, måste jag säga... :P Hahaha!

2010-01-03 @ 19:29:02
Postat av: Anna

A, just det... :P Det var jag som skrev!

2010-01-03 @ 19:29:55
Postat av: Jenny!

Jag instämmer helt och hållet med anna! fan.. jag har läst om dina mysiga kvällar.. give me something new!!! berätta om dagen på jobbet eller vad du åt till frukost, vad som helst! uppdatera mera!!!

2010-01-12 @ 20:35:10
Postat av: Anna

Precis... Det räcker att vi får veta om din frukost... Eeeeh... Hahah!

2010-01-16 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0