Workie, workie

Hallåååå alla glada vänner! Me like att jag har haft en ledig helg och faktiskt inte hunnit med så mycket uppdatering men mina vänner jag ska börja uppdater rejält nu. jag har mycket att berätta om - många många överraskningar inom kort så kika in lite oftare nu hörrni så ska jag chocka er ofta ;)

men idag har vart en tung dag. inte mycket sömn i natt (ovan vid att somna tidigt? - oh yes) och mycket jobb idag. sen blev det träning idag men Jenny. våldgästade hennes simtur. hoppas hon tyckte det var någorlunda okej iaf ;)
det har varit en produktiv dag men mycket hit och mycket dit. hem och äta efter simningen, sen disk och nu stryka tvätt. Ge mig energi! sen ska jag krypa ner under mitt underbart mjuka duntäcka - oooooooh I really like :D





Kommentarer
Postat av: jennny

Det va lurre alltså ;) riktigt nice faktiskt!

2010-01-19 @ 16:43:04
Postat av: jennny

Det va lurre alltså ;) riktigt nice faktiskt!

2010-01-19 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0